silaa66 istanbuldayız oğluşum 2,5 aylık üzerinde sadece kısa kollu ince bir zıbın vardı gece uykusuna geçince sık sık uyandı vücudu yanmıştı resmen nemli pamuk mendillerle sildim biraz balkona çıkardım da rahatladı şu an sadece bez ile mışıl mışıl uyuyor üzerine tek kat ince bir müslin örttüm sonradan