sevalg Merhaba hanımlar. 3 aylık bebegim var. Hava 29 derece. Bebegimi nasıl giydirmem gerekiyor dışarıya çıkacağız.
karakizika1704 sevalg sadece kısa kollu zıbın bide ayağına ince pamuklu çorap giydirmeniz yeterli ama siz bebeğinizi daha iyi tanıyorsunuz sızın karar vermeniz daha sağlıklı olacaktır 😇
sevalg karakizika1704 şu an ince uzun kollu ince Alt çorap giydirdim ama havalar iyice ısınınca böyle giydirmek doğru olmaz sanırım
karakizika1704 sevalg yanı bi deneyin kısa kollu zıbın giydiğin altına gene ince uzun bisey giydirin egerki göğüsü ve sırtı soğuk olmuyorsa sknti olmaz diye düşünüyorum çünkü bi anda soyarsanizda belki üşüyebilir 😇
sevalg ebrusalihhh bende hep böyle şeyler almışım baya sıcak oluyor diye zıbın üzerine bir deneyeceğim 😊