Kvldn
Doğum hikayeleri merakla dinlenen hikayeler arasındadır, Sancısı Heyecanı Korkusu Sevinci.. O halde sizin de hikayelerinizi bekliyorum sevgili anneler ❤️
Benim Hikayem
Saat gece 1 sancılarımın düzenli geldiğini fark ettim dk tutmaya başladım 3 dkda bir geldiğini gördüm aman Allah'ım 5 dk da bir olunca gerçek doğum sancısı derler ne olcak şimdi o bitmek bilmeyen 9 ay bitti yavruma kavuşacam ee ne olucak şimdi korkuyorum aynı zamanda cok sevinçli çok heyecanlı stresli aynı zamanda kaç duygu yaşanabiliyorsa yaşadım yalnız bir problem var sancım şiddetli değil
Eşimi uyandırdım beraber 3-5 kere dk tuttuk 3 dkda bir geliyordu kalk hastaneye gidelim dedi sancımı evde çekicem öyle gidelim dedi
İlk hamilelikten acemilikten olsa gerek ya sancımı evde çekeyim derken evde yolda bir yerde doğurursam diye de korkuyorum hiç öyle degil keşke öyle evde hemen doğacak kadar kolay olsaymış.
Uyudum, sabah 6 hastaneye gittik, muayene oldum açıklık var doğumdur dediler ben duş alma bahanesiyle eve gitmek istedim duş alıpta gitmiş olmama rağmen annemlere geçtim gün boyu 5 katlı apartmanı in çık in çık saat aksam 8 Batman Medicalpark hastanesine tekrar gittim sancılarım 3 dkda bir yalnız şiddetli degil 4 cm açıklık var sancınızda var yalnız şiddetli degil diyerekten ısrarla bana suni sancı vermek istedi ebeler kesinlikle kabul etmiyorum benim herşeyim normal ilerliyor suni sancı almam için hiç bir sebep yok suyum gelmiş olsa bile 24 saat susuz yaşayabilir bebek derken orta nst’ye bağlıyken suyum geldi ebeler yine suni sancı almam için ısrar ediyor dedim ki bu ebeler bana suni sancı verip biran önce doğurtup aradan cıkartmak isteyebiliyorsa ben bunların elime kendimi asla bırakamam eşime hemen burdan gidiyoruz dedim Başka hastaneye gittik saat 9 hemen muayene ettiler 7 cm açıklık çok ilgilendiler sancılarım şiddetlenmişti saat 10, 11.. oturur pozisyonda sancılarımı çektirdiler ve doğum yatağına alındım 3 ebe ile doktoruma bile gerek kalmadan doğum yaptım Bir ebe başımda durup yudum yudum su içiriyordu mu desem telefonlarından müzik açtılarda şarkılarla mı eğlendik desem Allah onlardan ve tüm iyi insanlardan razı olsun..