Anneler size bir sorum olucak bebeklerinizi yatırırken yastık kullaniyomusunuz ? Benim bebeğim 7 aylık hiç kullanmadım ama çok deli yatan bir bebek inanılmaz korkunc ve komik pozisyonlarda yatıyor 🤦🏻♀️🤣 kullansam acaba yatış şeklini düzeltirmi yada söyle düşünüyorum çok deli yattığı için boynu kolu vs ağrıyomudur falan diye bilemedim 1 yaş öncesi önerilmiyor diyorlar ama sizler ne yapıyorsunuz ?