Melisayda Evde ve dışarıda nasıl giydiriyorsunuz? Evimizin ısısı 24 derece ince uzun kollu takımlardan giydiriyorum ama bebeğimin sırtı isilik olmuş. Nasıl geçirebilirim ?
Eylul301023 Melisayda 24 derece gece de gündüz de kolsuz body dışarı çıkarken şort yine kolsuz body 7 aylık
aysegul_my Melisayda bugün ilk kez tşort ve şort giydirdim o kadar cok sıcak normalde uzun kollu ve tayt falan giydirirdim yaza geçtik artik
MamaBearGigi Melisayda nisandan beri yer yer şort tişört veya uzun eşofman tişört giyiyor dışarda, evde de aynı şekilde, bugün sadece zıbınla gezmeye başladı evde 20 aylık
Oyku_0321 Melisayda bizim buralar bi sıcak bi serin oluyor sıcak olunca tşört giydiriyorum dışarı falan giderken herkes tepki gösteriyor daha erken küçük çocuğa erkenden tişört giydirmişsin vs arkasına hasta olunca e sen geçen gün tşört giydirdin hasta olur tabi bıktım şu insanlardan 🫣