Gebelik okulunda hemşireler tv asla açık olmasın , sürekli siz konuşun ama bi yandan da radyo açık olabilir ortamda ses olsun demişlerdi
Ben de radyo değil ama ingilizce podcast açıyodum hep
Şimdi internette okuduğum zaman yapay ses bile gelişim geriliği yapar falan yazıyo
Son bir haftadır ali baba nın çiftliği şarkısını açıp parmak kuklalarla oynuyordum ama şimdi ona bile işkillenir oldum
Uyurken klasik müzik dinletiyodum ona bile acaba der oldum
Bebeğim 4. Aya girmek üzere, kafam karıştı