Eymenmoms Merhaba anneler, bebeğim 4 aylık aşısında sağlık ocağı tarafından vegaferon kan damlası verildi ama bebeğim çok huzursuz sürekli ağlıyor kaka rengi koyulaştı acaba bu kan damlası mı sebep oluyor, kullananlar var mı sizde etki yarattı mı
Miniminnak Eymenmoms olabilir genelde şikayetçi olanlar var ama zaten içinde paraben var kullanma derim.
Edanurtas6565 Eymenmoms bende 20 gün önce gittim sağlık ocağı verdi kullanmıyorum bebeğim midesini bulandırıyor Kullanma derim
Thanim Eymenmoms bu etkilerin yaninda soylendigi gibi icinde paraben var bestiron kullaniyorum hicbir yan etkisi olmadi sizde eczaneden baska damla temin edebilirsiniz
Eymenmoms Miniminnak bebklerimiz için şampuan da bile paraben olmamasına dikkat ediyoruz sağlık bakanlığı nasıl bu zararlı maddeyi bebeklerimize veriyor anlamıyorum
Miniminnak Eymenmoms aynen öyle ben sağlık ocagindaki doktora deyince hemen hemen hepsinde var zaten dedi bakanlığı korur gibi geldi bana biz ferrum kullanıyoruz
Sewwo Benim bebeğim iki gün önce biraz üşüttü galiba dişleride kaşınıyor diye çok huysuzlandı çığlık çığlığaydı neyse kendi doktoruna görürürken dedim şu damlayı da sorayım sağlık ocağı verdi ama kullanan annelerden okuduğum kadarıyla ve kullandığım gündem beri kabızlığı oldu birde sürekli gaz yaptı dedim ben de bıraktım dedim. paraben var diye. Doktorumuz evet paraben var bitkisel olmayan her damlada oluyor dedi. gaz da yapar malasef dedi. sidefer yazdı. ben de paylaşmak istedim . Yani zararı karı konuşmadı ama değiştirdi
betul123 Benim kizimin doktoru saglik ocagindan vegaferon kan damlasi vericekler sizi ama sakin kullanmayin die uyarmisti. Kullanan annelerin yorumlarina gore de cok sanci yapiyormus bebeklere. Ben kullanmiyorum hic
Busra95 Doktorumuz bizede vegaferon önermedi newvit verdi keçi boynuzu pekmezi var doğal bir kan damlası