yagizalptm doğduğunda gece uykularını yatağında yaptırdım. 40 ı çıktıktan sonrada hem gündüz uykularını hem de gece uykusunu yatağında yaptı. Şuan kendi yatağına alışkın ve seviyor uyuyor. Mesela uyuttum şuan şimdi yatağına götürücem en az 1 buçuk saat uyucak🧿 benim tek sorunum yatağında kendi kendine uyuması sadece onu da hallederiz inşallah