birkizannesi-35 3 aylık kızım60-80 ml içiyor mama o da zar zor 3-4 saatte bir bardak miktarın üstüne çıkmıyor doktor ml arttır dedi ama içmiyor nasıl olcak Zaten mamayı doğduğundan beri içiyordu bu hafta içmek de istemiyor
mihriban0 birkizannesi-35 galiba o aylarda meme/mama reddi sık yaşanıyor bu yüzden olabilir ve beslenmeye devam etmek istemeyen bebeği besleyemezsiniz ki alsa bile büyük ihtimalle fazla gelecek ve geri kusacaktır
Blackkcat birkizannesi-35 anne sütü alıyor mu peki,her gün ya da 2 günde bir 5ml-10ml arttırarak deneyin bir de,benim oğlumda 1hafta sonra 3aylık olacak,emerken dikkati dağılıyor eskisi gibi uzun uzun emmiyor