Deletedmom277 arkadaşımın eşi çalışmıyor yani sigortalı değil ve durumu hiç iyi değil kira da oturuyor gıda yönünden hepimiz yardımda bulunuyoruz ama gıdayla bitecek birşey değil bu evin başka giderleri de var faturaları sen hiç canının çektiği şeyi alabiliyor musun gün geliyor hepimiz bu durumlara düşeriz çünkü hepimiz insanoğluyuz 4/4 lük bir hayatımız yoktur Allah herkesin yardımcısı olsun Rabbim kimseyi kimsenin umuduna koymasın hele şuanda geçim gerçekten zor yardım topladık mesela ağlaya ağlaya kabul etti mecbur kabul etti çünkü yok olmayınca ne edecek ve 4 tane evladı var ikizleri mama yiyor ve diğer 2 si okula gidiyor kolay değil bu yüzden hiçbirşey yazdıramıyor alamıyor açık konuşmak istemedim arkadaşımın bu durumunu anlatmak istemedim ama insanoğlu o kadar acımasız ki
SinanzehraNeva Zehra annenin dediği gibi Yaşamayınca başına gelmeyince kimse kimseyi anlayamaz Rabbim önce herkese can sağlığı versin hayırlı bol kazançlar versin