Minigim38 buseafra ne zamn düzelecek bilmiyorum ya gerçekten uykusuzluktan feleğim şaşıyor ama enerjisi bitmek bilmiyor neden bu kadar direniyorlar hiç anlamış değilim 🤷♀️benimki sabah 9 da uyandı oglen hiç uyumadı 4 5 saattir dışarıdaydık koştu eğlendi taa akşam 10:30 da uyudu 12 13 saattir ayakta düşünün 😞 gecede 15 20 kez uyanıyor zorla uyumuyorum yoksa kalkıp oturacak
buseafra Minigim38 oy maşallah bizimkiler tam enerjik yani Allah yardımcınız olsun ben de anlamadım valla ne yapsam bir düzeldi diyorum geri alt üst
paralelevrendemutlu buseafra bana hamileyken dediler sallama diye ama kuvezde kaldı çıkardım o ağladıkça korkuyordum bişey olacak diye sallıyordum öyle alıştı acemiliğime geldi yani😂 6 aylıkken uyku eğitimi verdim aslında ne güzel uyuyordu ama diş dönemi bütün düzeni bozdu yine saklarken buldum kendimi
buseafra paralelevrendemutlu aynen öyle hep öyle oluyor bir dış çıkıyor bir hastalık Allah korusun hersey alt üst oluyor gene bakalım belki büyüdüklerinde düzelir dün tam 2 saat sürdü uyumasi eşimle oturacaktik adam en son uyudum sanmış halbuki çocuk hala uyumuyor karanlık oda üstümden atlıyor zıplıyor kesinlikle oyun oynamayı bırakmıyor hem çok tatlı geliyor o halleri çok komik hem de ah diyorum gene saat kaç oldu
buseafra paralelevrendemutlu yoruldukca bide bunlar daha çok enerjik oluyor onu hiç anlamıyorum gerçekten ben olsam yatar uyurum ne güzel gezmisim oynamışım benim pil bitiyor çocukta bitmiyor 😀
paralelevrendemutlu buseafra ya evet kesinlikleee parka çıkarıyorum akşam üstü sallıyorum, yürütüyorum, gezdiriyorum eve geliyoruz duş aldırıp yemek yediriyorum mayışıp uyuyacağı yerde farklı bir enerji geliyor😂
happymomk buseafra siz 11 de uyutmaya çalışmayın öğlen uykusunu geçe alın. Yarın bunu deneyebilirsiniz mesela . Sabah gene erken kaldırın 8 gibi 1de yatırın. Oğlum 3 yaşında 9 da kaldırıyorum 2de zorla uyutuyorum. Uyumazsa tüm gün ağlıyor
buseafra happymomk evet bugün sabah 6 buçukta uyandık öğlen 12 de uyudu zorla şimdi uyuyor bakalım inşallah biraz daha uyur 🤲
buseafra happymomk bide şu var eskiden de öğlen uykusunu geçe alırdım bu sefer düzeni bozuldugundan mi bilmem iyice direnirdi
buseafra paralelevrendemutlu aynen öyle sürekli oyunda derdi ne bulsa oynuyor onla yeterli uyut uyutmasam asla oyunda derdi yok 😀 çok tatlılar ve çok fenalar gerçekten Neyse ki yaz ayı insanın uyuyasi gelmiyor biraz rahat hissediyorum ama bazen uykusuzluk ve sürekli ağlama sesleri modumu çok düşürüyor canları aagolsun tabiki iyi sağlıklı mutlu olsunlar da yavrularımız 🤲❤
paralelevrendemutlu buseafra tabiki bunlarda geçer elbet😂 benide uykusu olup uyumadığı zaman çok bunaltıyor çok direniyor uykuya o huzursuzluk hali yoruyor
buseafra paralelevrendemutlu evet inşallah hayırlısı olsun bakalım büyüyünce ne dertleri cikicak Allah beterinden korusun inşallah