duydum İshal ama su gibi değil 3 defa yaptı sabahtan beri dün gece de 2 defa ve bu sabah bir yemek kaşığı kadar sarı su çıkardı 37.5 ateş eşim boşuna götürmeyelim hastaneye mikrop kapacak daha çok diyor ne yapacağım
damla_2887 duydum nişasta yapın yedirin..muhallebi kıvamında pisirmistim ben oğluma. Biraz şeker de koymuştum tatlanmasi için. Nişasta tatsız olduğu için yemiyorlar çünkü. Onu yiyince geçmişti ishali. Tavsiye ederim. Ve bol bol sıvı verin
beratugayse duydum Diş belirtisi vs var mı? Diş yapmaz diyorlar ama enfeksiyonla birlikte ateş ve ishal olabilirmiş.