Cansu2302 Fiyatları yükseltip 1 alana 1 bedava yapmışlsr aynı hesaba geliyor zaten Sleepy nin 4 numara 52 lisi 240 lira değil ki 125 liramı ne
[silindi] Melike_ikra ay bizimki 4.5 aylık 6.5 kg 3 numara kullanıyoruz 1.5 ayda 5e mi geçeriz 4ler ne ara kullanılcak fazla bez aldık o zaman biz anaa😂
Melike_ikra [silindi] hahahaha bizde her ay bez değiştiriyoruz sürekli popişi büyüyor 😂😂bizde 4 numarayı çok kullanmadık
[silindi] Melike_ikra ay açıklaması burdan uzun olur youtube prema sundari tuvalet iletişimi diye bi bakın 🙃
defnevedoruk Melike_ikra muhtemelen boyu kısa olup kilosu fazla olduğu icin ilerde 5e dönersiniz yine👍
defnevedoruk Melike_ikra 6 aylık bebek ne kadar uzun olabilir? benim kızım 12 kg ben 5 numara kullanıyorum
defnevedoruk Melike_ikra cünkü artık her ay cok cok kilo almıycak? ama boyu uzamaya devam edicek. kızım da 9. ayına kadar her ay 1 kilo alıyordu 🤷♀️ kötü niyetle bir seyde dememistim direk saldırıya geçiyorsunuz ne komiksiniz valla
Melike_ikra defnevedoruk hayır saldıraya geçmedim yazılı olarak konuştuğumuz için mimiklerimiz yansımıyor malesef. Klavyeden konuştuğumuz için birbirimizi böyle yanlış anlamamız çok normal ❤️