baltopagasii Kizlar doğum yapmadan 4 aylık ücreti 2 doğumdan önce 2 doğumdan sonramı alıyoruz her ay alma şansımız varmı birde asgari ücretli nekdar alıyor ayda acaba aydinlatirmisniz