merhabalar, bebeğim 4 aylık 1.5 ay önce bebeğimde meme reddi başladı , (başlamadan bir kaç gün önce rota aşısı yaptırdım) hala meme reddi devam ediyor , bir hafta önce uçakla seyahat ettik gece gündüz sürekli ağlıyordu doktora gittik kulak enfeksiyonu idrar enfeksiyonu olduğunu söyledi antibiyotik verdi suprax ayrıca karaciğer enzim değerleri de çok yüksek çıktı tekrar kan. vereceğiz bir hafta sonra ama bebeğimin ağlamaları huzursuzluğu hala devam ediyor gazı var maflor ve nurse kullanıyorum diş huzursuzluğu mu atak mı hastalıktan mı şaşırdım kaldım meme reddi olduğu için emmediğinde sağıp veriyorum açlık vs de değil inanın çok zor son 2 ay geçiriyorum bu tarz şeyler yaşayan oldu mu aranız da o ağladıkça bende huzursuz stres oluyorum ona yansıyor vs derken işin içinden çıkamadım kaç kere doktora gittim 4 ay aşısı vardı onu da erteledim daha da kötü olmasın diye alerji vs mi acaba alerji olunca çocuk huzursuz olur mu ağlar mı