Ebru0101 bizim de beliritiler vardı doktor kontrolünde söyledim zaten o da gördü diş etleri baya kaşınıyor ama daha zamanı var dedi.çok huysuz 5,5 aylık olacağız ama biz.
jel önermiyor çoğu doktor
bize bi toz granül yazdı 36 tane var içinde tek kullanımlık dozlarda.
bitkisel papatya özlü.
damağına dök dedi 2 3 satte bir rahatlatır dedi.
valla 3 gündür çığlık atmaları geçti ilaçtan mı bilmem ama