Bazen buradaki kadınların gerçekten sert yorumlarını anlamıyorum ben. Düşman mıyız ? Yok o saçma birşey sormuş yok biz doktor muyuz? Yok korunsaydın. Gerçekten yorum yapmak zorunda değilsiniz herşeye . Ben kimseye bugüne kadar olumsuz yorum yapmadım. Zaten kadınlık zor hamilelik ve çocuk büyütmek zor arkadaşlar. Bence herşeye karışmak müdahil olmak zorunda değiliz