Betbetbet
Merhaba.bu ameliyatları geçirdiğim için ben de yorumumu katmak istedim. Vajinoplasti, labioplasti, perinoplasti ve rahimde yara yakma hepsini bir anda oldum. Spinal anestezi ile. 1 gün yatış verdi doktorum. Sonrası kalkış ve yürüyüşte problem yoksa sonda ve tamponu çıkarıp taburcu ediyor. Benim kanamamı durduramadıkları için tekrar acilen ameliyata aldılar. Bu sefer farklı doktorlar da girdi. Bilmiyorum bu durum binde bir mi olur ama bana çok basit operasyonlar olarak anlatılmıştı. 2 ameliyat sonrası 2 gün hastanede kalıp çıktım. Yaklaşık 1 hafta tampon ile tuvalete çıktım. Bebeğim 1 yaşındaydı annemde kalarak yattım yoksa üstesinden gelemezdim herhalde. Özel bir klinik doktoruna gidip, özel hastanede yüksek ücret ödeyerek ameliyatı oldum. Doğumdan sonra genişleme, sürekli enfeksiyon kapma ve dudaklarda sarkma olduğu için istemiştim. Şu an ilişkide zorlanıyorum belki de psikolojiktir (çok fazla alttan muayene oldu) ama görüntü darlık olarak düzeldi. Doktor konusunda iyi düşünün derim, şimdiden çok geçmiş olsun