Deletedmom_119 Anne yanı park yatak kullanıyoruz park yatak yatağımızdan çok aşağıda kalıyor eğildikçe belim ağrımaya başlamış park yatağın içine battaniye yorgan sererek yükseltmeye çalıştım pek bişey fark etmedi başka ne yapabilirim sizinkiler aynı hizada mı ?
PamukPrensesannesii Deletedmom_119 Park yataklar için ara kat oluyor benim bildiğim ondan alabilirsiniz
mihriban0 Deletedmom_119 hangi marka park yatak kullanıyorsunuz bendeki ciciko diye bir marka iki kademesi oluyor biri neredeyse yerde diğeri de ara kat hemen hemen kendi yatağımla aynı hizada
Deletedmom_119 PamukPrensesannesii ara katı var yuksrıda ama ona rağmen çok aşağıda ekstra 3.kat yapabiliyor muyuz
Deletedmom_119 mihriban0 kanz with me2 kullanıyorum 2 kademesi var aynı şekilde biri yerde biri ortada ona rağmen yatak 40 50 cm aşağıda belim ağrıyor artık eğilip kaldırırken
Deletedmom_119 1Umut kurtarmaz canım aradaki fark 50 cm falan battannçye yorgan koydum kalın kalın yine yükselmedi
Dedektifgadget Deletedmom_119 bebeğiniz yenidoğan mi ? Zaten biraz yataktan aşağıda kalıyor park yatak anne yanı beşik gibi olmuyor
Deletedmom_119 Dedektifgadget öyle mi ben yanyana oluyor sanıyordum 2 aylık gündüz neysede gece belim ağrıyor benim eğilip alırken
Beyzaveduru Anne yanı oluyorsa yatakla sıfır hale geliyor neredeyse. Tutunup ayağa kalkmaya başlayınca en alt seviyeye indirdik düşmesin diye. Germuarlarından anlaşılır
Deletedmom_119 joolz yatağınız daha alçaktır bide içindeki yatakta kalın olabilir bizimkinin içinde yataş twiny var oda çok ince
Deletedmom_119 joolz bebiş içinde dönmeye başlamış bugün battanniyeyi üzerine almaya falan çalışmış ve dibe kadar kaymış korktum nasıl yatıtmalıyım içinde
nnuurrr Deletedmom_119 Park yatakların yatağı biraz alçak kalıyor. Ben 10 cmlik bir sünger almıştım. Bizimle aynı hizadaydı. Belki sizin yatağınız yüksek kalıyor olabilir.