Dün bebeğin altını değiştirirdikten sonra istemsizce birkaç defa çenesini kastı. Değiştirme sırasında değil yani ıslak mendil falan etkilediğini düşünmüyorum tik gibi yaptı hareketleri. İlk defa böyle bişey yaşadım ve korktum neden olabilir diye. Çünkü saniyelik olarak art arda dört kere falan tekrarladı. Böyle bişey yaşayan var mı daha önce?