Kızlar oğlum 9 aylık bugün 3. Gün ateşi var düne kadar 38.7 leri gördük en fazla 37.7 ye kadar iniyordu duş ve şurupla dün akşam acile götürdüm kulağına boğazına baktı boğaz biraz kızarmış şuruplara dönüşümlü devam dedi gönderdi
İştahsız bide .. sabah bişey yemedi emzirdm uyudu uyandı çorba yapmıştım soğanlı ezogelin iyi gelir die 3 kaşık zar xor yedi sonra tüm mideyi boşalttı bugün ikindin akşm yine bi götürücem anlamıyorum noluyor evden çıktığımız da yok
Salı günü 9 ay aşısı oldu ateş yapar dedi ama bu kadar çıkartmaz diş çıkartıyor bu kadar sanmıyorum ..dün doktorda aşı tetikledi muhtemelen dedi ..parol dolven içir dönüşümlü dedi çok vermeden die ..de sizde de varmı bu durum dün acil acayip kalabalıktı hep de ateş kusma
Bugün şükür şuan ateş yok ..dademin bi anda çok kusunca götüreyim die düşündm acile ….iştahsz huzursz halsz ve bi çıkıp bi düşen ateş…