twinsmomm2 mero_81 ikisini de kullandım kabızlık gaz hiç bir problem yaşamadık ama Bebelac gold da bebeğim çabuk acikiyordu golden goat a devam ettik
ecekusumm Bebeğim 3 aylık. İlk 2 ay sütüm az geliyor sanarak Golden Goat takviye kullandım. Zayıf doğmuştu güzelce kilosunu aldı. Kusma ya da tadını sevmeme problemi de yaşamadık. Diğer mama hakkında fikrim yok.