Bebek doğduğunda şekeri düştüğü için küveze aldılar. Kanında enfeksiyon çıktı. Dokuz gün küvezde kaldıktan sonra taburcu oldu. Bebeğim emmiyor. Sütümü sağdım aptamil mama aldım emmiyor. 2-3 saatte bir 10-15 cc emiyor. Ne kadar içmesi gerekiyor ne yapabilirim deneyimli annelerden cevap bekliyorum