ilenalemin Bizim de 19a çıkmıştı, doğrudan güneşe değil ama gün ışığı almalı demişti doktorumuz, ve bol bol beslenme. Uyandırmak içinde ayağının altına dokunun avuçiçlerine dokunun. Memedeyken bir parmağınızla kulakaltından çenesine doğru hafifçe okşayın. Çok geçmiş olsun insan çok endişeleniyor ama bir çok bebekte görülüyor güzelce ilgilenilirse ciddi bir şey değil. İnşalla kısa sürede atlatırsınız.