minikpatiiiii Merhaba doktorlar 18 aya kadar normal diyor ama ben tedirgin oluyorum biizm gibi olan bebekler var mı
Feyzosumunannesi minikpatiiiii kuzenimin kızı 19. Ayına doğru yürüdü. Şuan kıpır kıpır hiç bir sıkıntısı yok maşallah. Zamani vardır annesi merak etme 🌸
Betulazraaa minikpatiiiii benim kızım 16 ay 10 günlük yeni yeni yürüyor bende korkuyordum ama yürüdü hamdolsun zamanı var demekki canınızı sıkmayın ☺️
babydila minikpatiiiii benim kızımda 15aylık yürümüyor hala tek başına dengede bile duramıyor. Koltuklarda adımlıyor sadece. bazen bende tedirgin oluyorum ama zamanı gelmeden hiçbir şeyi ypmıyorlar demekki hazır değil kasları. Sağlıkla yürürler inşallah :)
Ahlasnurdan Benim oğlumda Şuan 14 aylık olacak bir yürüdü sonra kesti yürümeyi sadece elimizden tutupta yürüyor korkmayın çevre baskısı varsa boşverin zamanı gelmedi demekki