Cicegimbalim 5,5 aylık olacağız
evde eşim hastaydı o iyileşti bana geçti ne kadar da korunsamda maskeler antibakteriyel jeller emzirmeden emzirmeye aldım kucağıma ama :( bir akşam çığlıklar atmaya başladı ağla ağla (dişleri de kaşınıyordu ben ona yordum) hastahaneye gittik boğazı kızarmıs dedi öksürük tekleme vardı 3 gündür biraz daha arttı.
muayene etti ciğerleri iyi dedi.burnu tıkalıydı serum fiz kullan 2 saate bir aç dedi ( baya zorlanıyoruz asla izin vermiyor ama yapabildiğimi yapıyorum)
ateşi çıkmadı şükür ama bu öksürük denen illet bir günde ilerleyeniliyormuş.Bana da birisi dedi göğsünde hıırıltı varsa ilerlemiştir diye sankü biraz var gibi:(
malum ilaç da yazmadı zaten doktor.
soğanı baş ucuna koymamı söylediler karanfille.
ama yarınen azından bir aile hekimine gideceğim ben de . Onun yönlendirmesi ile harekete geçeyim.
boğaz ağrısı ve tıkanıklık dan acaayip huysuz olurmuş bebişler benim de ilk bebeğim hastahaneye götürdüğüm gün kar vardı çook zorlandım aşırı ama gittim Allah hepsine şifa versin onlar hastalanmasın :(