Hanımlar oğlum dün bildiğimiz çatılarda olan saca alnını vurdu kaşının üstü pirinç tanesi kadar yarıldı dün götürdüm röntgen temiz çıktı yapıştırdılar bant vurdu gönderdiler bant kalabildiği kadar kalsın dediler krem yazdı birde.Bunun iz kalmaması için ne yapabilirim açıldıktan sonra fikirlere açığım 🙏