Emziriyorsanız sarımsak ezip yutun günde 2 kez. Sık sık emzirin. Antibiyotik etkisi var. Ben bebeğim her böyle olduğunda yaparım çok şükür hiç antibiyotik kullanmadım. Tabi siz yine de doktorunuza götürün gösterin. Bunlar benim yaptıklarım sizin bebeğinize iyi gelir gelmez bilmem