Benim oğlum 2.5 yaşında cümlesi hiç yok kelimesi de çok az biz konuşma terapistine gidiyoruz 1 aydır floortime yöntemi ile ilerliyolar bize kreş için faydadan çok zararı olur çünkü sonuç itibariyle dil olarak yaşıtlarından geride kendini ifade edemeyecek daha çok hırçınlaşacak biz çok faydasını görmeye başladık