Hanımlar oğlum 16 aylık 10 günü aşkındır bir ishal sürecimiz var bir gün 7 kere yapıyorsa ertesi gün 2 kere yapıyor bazen gece kıvranarak uyanıp kaka yapmaya başladı şu son 2 günde 2 3 defa ama belden asagı çok yapıyor doktora dün götürdüm susuzluk sınırda dedi probiyotik yazdı ama oğlum serumu asla kabul etmedi hiç engel olamadık doktor takip et kusarsa çok yoğun yaparsa getir dedi napacagımı şaşırdım böyle bir süreçten geçenler bana yazabilir mi