seda2 Kızlar bir sorum olacak yarın abim ve nişanlısı bizim yaşadığımız yerde mobilya bakmaya gelecekler yani ilçeden merkeze gelecekler illa ki dışarda yemeklerini felan yerler bana da uğrayacaklar vakit kalırsa onlar için nasıl bir hazırlık yapmalıyım
Ardenaden seda2 yemek yiyp gelecklerndn eminsen bir tatli bir tuzlu kafi bi kek yap yanianda susamli kucuk kurabye tuzlu oh mis
Cicektebenimcicekligunlerde seda2 Ben yinede yemek türü hazırlardım. Belki size geleceğiz diye yemezler. Misafirin 9 karnı olur derler bizde yemek türü sarma börek ve tatlı da olur masada yemezlerse yemekten zarar gelmez size kalır erkekler 5 çayıyla doymuyor. 🙃🌸