selimalpinannesi Bebeğimin ateşi vardı sabah yarım saat önce calpol verdim buz gibi olmuş kızlar her yeri.. soğuk soğuk ter atmış normal bir durum mu bu ilk defa böyle oldu çok tedirginn oldum bilen yazabilir mi
khavva selimalpinannesi acaba dozu fazla mı geldi ateş olunca çocuklar soğuk terler panik yapmayın ama gözlemleyin mutlaka
pasaklisinkukuli selimalpinannesi calpol terletiyor o zaman soğuk oluyor bedeni genelde kıyafetlerini değiştirin gözlemlemeye devam edin
selimalpinannesi khavva doktorumuz 1.5 çay kaşığı dedi o kadar verdim neden böyle oldu bu sefer anlamadım
Melike-emirasaf selimalpinannesi çay kaşığıyla cok geliyor annesi o yüzden terletmiştir şuruplar ölçeği ile verilmeli çünkü çay veya tatlı kaşığıyla verildiği zaman ya cok fazla oluyor ya da az oluyor etkisi görülmüyor ölçekle verebilirsiniz ☺️
selimalpinannesi Melike-emirasaf Ama doktorumuz o şekilde söyledi biz o yüzden hep böyle kullanıyorduk zaten daha önce bir sorun yaşamadım ilk kez oluyor kendi kaşığı çok büyük zaten bebeğim beş aylık daha onunla vermem daha zor çok hareketli zaten bir de Hep aynı Dozda Bu şekilde Verdik sorun yaşamadık daha önce
selimalpinannesi Deletedmom_115 hep bu şekilde veriyorum ben ilk defa böyle oldu bebeğim diş çıkarma döneminde bayağı bir zor geçiriyoruz son bir haftayı biraz erken geliyor bizim dişler🥹
Deletedmom_115 selimalpinannesi bende çay kaşığı kadar veriyorum dedim doktor dedi ki ölçülü vermek lazım çay kaşığı kadar vermenin bi etkisi olmaz. Tatlı kaşığı ver demişti canım bu arada kaç aylık diş için erken başladık yazmışsın? Benim kızda 3 ay 16 günlük bu aralar çok huysuz
selimalpinannesi Deletedmom_115 5 ay 10 günlük canım o aylarda bizimde öyleydi uyku gerilemesi falan oluyor kontrolde dedi doktorumuz diş etleri çok sert ve şişmiş dedi zaten 10 gündür falan gece saat başı ağlayarak uyanıyor ağzına ne alırsa geveliyor hep ateş ve ishal de var çok zor bir süreç 🥹
Deletedmom_115 selimalpinannesi aynen öyle canım 🥹 tam 4 saattir sallıyorum uykusu var dalamıyor durunca ağlıyor 🥲🥲