9 gün sonra 2 aylık olacağız süpürge sesi olmadan gece uykusuna gecemiyoruz. Gündüzleri de açıyordum ama yavaş yavaş bıraktım gündüzleri dalabiliyor ama gece bir türlü derin uykuya dalamiyor o olmadan kapatınca da uyanıyor. 🤦🏻 Sesini yarim aciyorum yavaş yavaş da kisiyorum telefonu çok yakin tutmamaya çalışıyorum ama ne kadar etkili olur bilmiyorum. 🤷🏻 Eskiden dalana kadar bekliyordum kapatiyordum sonra ama uyandığı icin artik hic beklemiyorum aliyorum yanima bebeğimi koyuyorum kendi basucuma telefonu kendim de uyuyorum 😂 Uzun bi süre açık duruyor yani 1 2 saat sonra kapatiyorum kalkip