Bebeğim gece çok sık uyanmaya başladı gecenin sonunda illa yanımda yatıyor gündüzleri de çok uyuyor uyandırınca ağlıyor geç yatmalar ve sık uyanmalar hat safhada bu gecici bir durumum yoksa devam edicek mi beşiği konusnda ısrarcı mı olmalıym ?
Bebeğim 5 aylık bu arada atak haftasında olma ihtimali yüksek ne yapıcamı bilemiyorum kimi uzman atak döneminde zorlamayın diyor kimisi alıştırn diyor sizde durumlar nasıl