Goktugmom_ bisenakillisinzaten bu çok tartışılır bişey dogum kendine özgü 3 dogum yaptım ilk suni sancı aldım 2 de kendi sancımla 3 yine suni sancı
Liyosunannesi Kelebekakkor99 inşallah ya daha 4 ay var ama beni şimdiden bi korku aldı, ilkde bilmiyorsun ama bunda herşeyi yaşamış olmak bilmek daha da korkutuyor insanı
Dfncgdm2022 Belcim30 aslınds sancı kısmı ınsanı yıpratıyor cnm mesela suni sancı aldım son ıkı saatı cok zorladı benı ama dogumhanede 10 dk durdum hemen dogumum oldu cıktımm😂😂😂gercekten dogurma stresı ınsanı bıtırıyor valla 😂
Belcim30 Dfncgdm2022 valla ben hepsinde fazla kaldım bence ya 😅 20 dkda çocuk geldi sonra bide iç dikişler var tabi 🤦♀️ayyyyy neyse 😁
elifbarcin65 bisenakillisinzaten canm herkeste farklı oluyor benimki zordu belki seninki kolay olur benim 2 doğumumda aşırı zordu suyum yoktu onun için doğumu başlattılar ikisininde de yani kendi sancimi beklemedm suni oldu ama doğumdan sonraki süreç ilkine göre daha iyi
ysrasy bisenakillisinzaten sancılar aynıydı ama doğum çok kolaydı ilkinde çok bağırmıştım ikincide asla bağırmadım ama gene dikiş attılar keşke olmasaydı dikiş çok zor çünkü