Bebekligiller Hava 24 derece aşırı sıcak. 1 aylık bebeğim var ne giydirmeliyim. Benden olsa zıbınla dursun da. Ama yenidoğan diye üşür diyorlar sizden cevap bekliyorum.
Kadifemsii Bebekligiller ince pijamalardan giydirin mevsimlik uzun kollu olanlardan . Havalar dengesiz çünkü
KuzeyinAnnesi03 Bebekligiller de ince zıbın ve çok ince tulum yada Müslin takım tercih edebilirsiniz 5 aylık oğlum 1 aydır nerdeyse incecik geziyoruz gece bazen sadeve ince tulumla uyutuyorum zıbın bile giydirmiyorum. Gündüzleri zıbın şort bu kadar bazen üstüne ince kısa kollu bı üst o kadar 🤭
Bebekligiller Kadifemsii uzun kollu zıbın üstüne kısa kollu ince bişey giydirdim. Altına pijama giydirdim çorap da var.
Kadifemsii Bebekligiller iyi yapmışsınız zaten hava değiştiğinde bebişi de değiştirirsiniz ben kızlarımı gündüz kısa kollu giydirip akşama doğru uzuna geçiyorum