Zhr_ygz 2 oğlumda da aynısını yaptım emzirmenin yanında mamada veriyordum fakat sadece gece yatmadan önce gündüz hiç vermiyordum gece zaten emiyordu büyüğü 11 aylıkken kestim küçüğü 16 memeden kestikten sonra asla vermedim mamaya döndüm şu sekilde yatarken veriyordum gece gunduz zaten aramiyorlardi gece uyanırsa sallayıp uyutuyordum tekrardan uyumazsa ılık su veriyordum istemezse çok az suyuna mama ekliyordum tatlansin diye içiyordu uyuyordu normalde gece 3.4 kere kalkıyordu dün gece 1 kere kalkti su içmeye alisirsa zamanla kalkmaktan vazgeciyolar