Oğlum 2 ay 8 günlük 2 ay dir tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum ben takip etmedigimde hep tuvaletine yapıyor artık iletisimimizde bile sorun çıkmaya başladı tuvalete gitmek istemediginde biraz ikna etmeye çalışıyorum sonra hadi diye zorlamaya çalışıyorum szorlaama derken diretiyorum yani ama dün tam 6 sefer buyuguyle beraber kaçırdı bende mecbur bez taktım sağlık ocağındaki doktor demişti ki hazır olmadıkça başlama bende kendisi bezi çıkarmak istediği için çıkarmıştım etraf etkeni yüzünden bu zmaana kdr devam ettim bir arkadasima da doktor biraz dene sonra iki ay ara ver dene demişti bende onu düşünüyorum ne yapmalıyım yardımmm kimisi de diyor böyle yaptigin için büyüyünce de kaciricak akıl verin lutfen