Ayazkus Merhaba arkadaşlar, bebeğinde kansızlık olan varmı? bu durumda kan değerlerinin normale dönmesi için ne yapılması gerekir
Sevgi1 Ayazkus yok ya bizde de var annesi sütü aliyo hep 😂 bn diyom mamma yese vitamin alırdı sütten almadı kan damlası da boşa kullandık o kadar şimdi Dr büyük kaşık şeklinde verdi onu iciyo
Buklem Benim kızımda 7,5 aylık değerleri düşük çıktı dr kırmızı ete başlamamı söyledi. Ayrıca kan ilacının da dozunu arttırdı ama çok işrahsızlık yapıyor o yüzden ben yine eski usül devam edeceğim
Buklem Bu arada anne sütü alan bebeklerde annenin değerleri düşükse oda bebeğe geçiyor. Bazen mama daha iyi işe yarıyor