Megami27 Bebeğim 15 aylık 9,3 kilo :( boyu da kilosu da maalesef düşük . Bu problemden dolayı doktora giden oldu mu mama mı önerildi ? Sizin aynı ayda bebekleriniz kaç kilo veya kiloydu
Bugleminannesi28 Megami27 15 aylıkken 13.500 kg du. Ama bize de tombik dediler. Yani bu durumda bakıldığında sizinki normal görünüyor.bence zayıf değil gorumcemin kızı 2 yaşında 10 kg kimse birsey demedi o kadar doktora götürdü hareketidir o yüzden almıyordur yiyorsa problem yok demişlerdi boyu kaç acaba
minikpandam-_- Megami27 bir hafta sonra 15 aylık olacak kızım yaklaşık 8.200 8.300 civarı kilosu düşük bizim. Hiçbir şekilde almıyor raporlu mama kullanıyoruz 2 aydır boyu 76 civarı sizinkinin boyu ne
Eflininannesiii Megami27 boy ve iştah sorununuz varsa Argivit kullanabilirsiniz bizim de iştah sorunumuz var 1hafta olucak bakalım memnun kalırsam iştahı artarsa yazarım ama kullananlar çok memnun
Megami27 10 gün önce 9,800 idi bir diş çıkarma macerası hemen kilo verdirdi . Boyu da kısa ama yaşıtlarına göre . Anne baba abi hep uzun şaşırıyoruz o yüzden
dilekygokdemir Megami27 bizim de kilomuz öyle 2780 doğmuştu hatta doktorumuz kilosu düşmediği sürece sıkıntı yok dedi
Flowersed Megami27 artık mama yeme dönemini geçti bebişler un çorbası gibi kaşar peynir gibi şeyler verin
Mutlu1Duru Kızım 15 ay 16 günlük daha yeni 9.5 kilo oldu boyu 80cm ne yaparsam yapayım kilo almıyo poposu akşama kadar yer görmüyo günde 3 kere tuvalete çıkıyo doktor kilosu boyuna göre birazcık az ama şuanlık sıkıntı yok dedi
Aselminagngr Megami27 16 ay 10 günlük kilosu 9.200 boyu 82 cm benim kızımında kilosu düşük boyu uzun ama . Bende takıyodum kilosunu yemesine yiyo ama sağlığı yerindeyse sorun etmeyin