irem1 14 aylık bebe gece boyu emiyo sbaah uyanıp yarım saat boyunca emiyo. Sabah emdikten sonra kalktık yataktan oyun oynuyoruz 15 dk sonra meme diye üstüme saldırıyo nasıl azaltcam bu emzirmeyi ilgisini de dağıtamıyorum
Itsdlr irem1 aynı durumdayız 13 aylık tüm gece emziriyorum çok yoruldum, emmiyorsa da eliyle mememi tutuyor oynuyor uyuyamıyorum tabiiki valla düz yatmayı özledim😅😅
kartalin_annesi23 Ya niye böyle bir şey yazar ki insan. Bi psikoloğa görünün. Neticede o bir BEBEK ve isteği karnının doyması. Millet bebeğim olsunda saatlerce emdireyim der ama bazılarımız da şikayet eder yazık sizin çocuklara
irem1 kartalin_annesi23 bu ayda günde 3 4 kez emmesi normal öğlen olana kadar 11 kez emzirdim. Emzirebildiğim için şükrediyorum ama cocugum yemek yemiyor. Çoktan ek gıdaya alışmış olması gerekirdi ya bu da bi sorun o yüzden. Bebekler uyuyarak da büyür gece saat başı kalkması bebeğim için sağlıklı değil. İkimiz için de iyi olanı istiyorum
kartalin_annesi23 Kuzenim bebeğini 3 yaşına kadar emdirdi ve 3 yaşına kadar geceleri kalktı anne sütüne alışmışken bırak emsin doyasıya sonra keşke emdirseydim sabahlara kadar dersin