Dunyamoldun yok yani demek istediğim uyku penceresine dikkat ediyor musunuz zamnında uyuyp uyanıyor mu? Ama anladığım kadarıyla öğle uykusuna geç yatıp geç kalkıyor. 25 aylık kızım 7 de uyanır 12 de uyur 13.30 da uyandırırım 20.30 da uyur. Öğle uykusu geçe kalırsa akşam uykusuda geçe kalır yorgun uyuduğu için erken uyanma görülür. Karartma perde kullanın birde oda işe yarıyor.