Merhaba kizlar
Bebegim 3 ay 10 gunluk. Cok sukur dogdugundan beri uslu bir cocuk genel olarak. Simdiye kadar 3 kere tatile bile gittik :) Soyle bir durum var ki; tatildeyken aksam uyku rutini bozulmasin diye resmen kendimi odaya kapatiyorum. 20.00-20.30 dedik mi direkt uyur bebegim. Hic disarida uyutmayi denemedim, cunku full karanlik ve full sesiz bir ortamda uyudu bugune kadar. Ama bu sekilde de aksamlari tatilde oldugumuzu anlamiyoruz. Karanlik odada instagramda takiliyoruz oyle esimle 😅
Bu konuda onerileriniz neler, ya da deneyimlerinizi merak ettim.