Arkadaşlar merhabalar 16 aylık bir oğlum var doğduğundan beri ne mama ne yalancı memeyi kabul etmedi ilk günden beri beni emiyor biliyorum bu çok güzel bir şey olsa da artık ona yaramadığını düşünüyorum ama kesemiyorum da kıyamıyorum çünkü 10 kilo iken 9 kiloya düştü çünkü memeye güvendiği için ek gıdayı zorla yediriyorum sizler nasıl kestiniz bu yolda bu süreçte neler denediniz bana tecrübelerinizden bahseder misiniz tecrübelerinize ihtiyacım var 🥲♥️