Merhaba hanımlar. 3 aylık bebislerin uykuları nasıl, düzen kurdunuz mu, bize de fikir olsun. Bizim şuan berbat. Tek başardığım akşam 7-8 gibi uyuyor 12 1 gibi uyanıyor emziriyorum. Sonra sabaha kadar saat başı neredeyse uyanıyor. Bazen 4te bazen 5te güne başlıyoruz. Nerde yanlış yapıyorum anlamadım.