simert karan11 ben mustela kullandım güzel krem sürmesi çok zor kireç gibi bembeyaz kalıyor ama çok güzel koruyor
Kalimbanne karan11 biz 200 ml lik mustela alıyoruz eşim ben oğlum kullanıyoruz 😊 bir hafta tatilde yetiyor hepimize. Tüm yaz için de sadece oğluma minik boy alıyorum yakmadan bronzlastiriyor… 🤗
ozummm Bende araya girip sorayım sinek kovucu ve güneş kremini aynı anda kullanılıyor muyuz çünkü olduğum yer hem sıcak hemde sinek oluyor
Umutoglum simert benimki de mustela ama çok kolay sürülüyor beyazlık da bırakmıyor 🤷♀️ ben çok memnunum
simert Umutoglum sürmesi kolay da kremi az da sürsem çocuk bembeyaz kalıyordu şimdide siveno aldım birde onu deneyeceğim