busekaracan Merhaba dün bebeğimi sütten kestim 13 aylık hiç birşey yemediği için kesmek zorunda kaldım ama göğüslerim süt boşaltımı olmadığı için şişiyo ağrıyo bu sütü sağmam süt oluşumunu azaltır mı yoksa sağlamam mı gerekiyor
Rukiye_23 busekaracan yakın zamanda yaşadım. Sütü birden kesmemek gerekiyor ben 1 gün ve gece vermedim aşırı derecede şişti ağrı yapti.Soguk suyla yıka elinle bastırıp masaj yap gider dediler yinede tam anlamıyla rahatlatmadi.
arasardaannesi busekaracan mastit olmamak için sağmak gerekli azaltarak bıraktığım için ben sağmadım gerek kalmadı da doktora da gidebilirsiniz süt kesici ilaç olıyormuş
Rukiye_23 busekaracan gece derin uyku uyuduğu vakit verin birkaç gün sonra bunu 2 günde 3 gün aralıklarla yapın. Hani verdiginizi hissetmiycek şekilde. Hem göğsünüz rahatliycsktir hemde karnı doyucak. Tabi bu süreyi çok uzun tutmayın 1 hafta içinde yayin
ppzeynep busekaracan Bu kadar çok sütünüz varken hiçbir şey yemiyor, diye sütten kesmeniz üzücü. Daha çok küçük. Anne sütüne ihtiyacı var. Doktor destekli mi kestiniz sütü?
busekaracan ppzeynep mecbur kaldığım için kestim doktor da kesmemi önerdi çünkü 6 aylıkken başlanıyor ek gıdaya ve kızım 13 aylık oldu hiç birşey sürmüyor ağzına kafasındaki açıklık da kapanmadı hâlâ 15 aylık olana kadar kapanması gerekiyormuş ek bir vitamin almadığı için doktor bıraktıracaksın dedi
canimoglum_01 busekaracan bende 22 aylıkken birden kestim hiç emzirmedim çok ağrım oldu sonra geçti kendi kendine bu arada sütü kesmeyin daha çok küçük yemekten daha önemli anne sütü. Sütünüz varken mahrum bırakmayın