sezkrkmz 4 gün önce sezeryan doğum yaptım , oturup kalkarken özelliklr yatmak istediğim de yattığım yerden kalkmaya çalıştığım da çok kötü dayanılmaz ağrılarım oluyor .. sizde böyle miydiniz ne zaman geçer yada geçiyor mu napmalıyım
berosunannesi sezkrkmz daha yeniymiş merak etmeyin kişiden kişiye değişir tabi ama ben bir hafta içinde toparlanmıştım inşallah siz de en kısa zamanda iyileşirsiniz 🙏🏻
yenibirhikaye sezkrkmz ben de hiç geçmeyecek sandım o acıyı. 10 güne tamamen geçmişti az kaldı merak etmeyin. Kalkarken destek alın fıtık olmasın yara yeriniz🌸
birazquality sezkrkmz normal canım ameliyat oldun sonuçta. Sık sık yürümeye çalış çok zor biliyorum ama yatmak daha kötü yapıyor😥 ve çişinin geldiğini hissetmeyebiliyorsun o da ağrı yapıyor sık sık tuvalete git çok geçmiş olsun inşallah bir an önce toparlanırsın
Aminehumamoms sezkrkmz 5 buçuk ay oluyor sezeryan doğum yapalı ilk başta hiç o ağrılar birmiycek kendi kendime kalmaıycağımı düşünüyordum ama geçiyor 1 ay sonra hiçbirşey kalmıyor inanki
melekortac @sezkrkmz kişiden kişiye göre değişir ama en geç 2 haftada tamamen toplarsınız diye düşünüyorum. O da en kötü ihtimalle yani. Ben hemen toplamıştım, annemde yanımdaydı hiç kalkmadım yerimden iş anlamında birşey yapmadım yani. Ama yinede kişiden kişiye göre değişir bence toplama süreniz
Nazendece sezkrkmz çok geçmiş olsun çok sabır istiyor ben 18.gun ayağa kalkanilmistim hiç gecmicek saniyordum ve tam kalkamıyordum elim kasigimda tutuyordum 1 sene oldu sabır inşallah canım. Bide çok terleme oluyo sürekli üzerini değiştir sık sık duş al. 55 gün sürdü lobusaligim 60. Günde biraz toparlanmistim.