pelin_emrh Merhaba Arkadaşlar , bebeğim 6 ay aşıları sonrasında öksürük meydana geldi. Aşıdan önce muayenede sorun yoktu. Acaba normal bir durum mu? Doktoruna sordum ama cevap alamadım henüz. Endişe ettiğim içinde sizlere danışmak istedim.
Misssss pelin_emrh aşıyla alakası yok bence hiç duymadım başıma gelmedi. Normal bi gribal bişey geçiriyordur aşıyla olması tesadüf tamamen