İyi akşamlar bundan iki hafta önce aniden üşüme baş dönmesi nefes alırken batma ile hastsnrye gittim antibiyotik verdi kullandım ama simdi aynı seyler tekrarladı 2.5 aylık bebegim var tekrar antibiyotik kullanmak istemiyorum ne önerirsiniz 🙁 nefes alırken göğsümün sol tRafında batma var fazla öksürüyorum çok yoruldum 🥺